woensdag 17 maart 2010

Een leuk aandenken.



Tijdens de laatste echte Raadsvergadering van de vorige periode liep er een geheimzinnig dame door de raadzaal, gewapend met een pen en een tekenblok. Ik dacht eerst dat ze bij de mensen van 'De Illusie' hoorde, die op de tribune zaten om medewerking van de Gemeente bij hun herhuisvesting te vragen. Ik wilde me niet zonder meer uit laten tekenen, dus ik besloot terug te fotograferen.




Frank Poppe wordt begluurd door mysterieuze dame met potlood.



Jos de Jong en Saskia Mulder en de geheimzinnige tekendame.

De ontknoping volgde op de afscheidsbijeenkomst van de 'oude' Raad. De dame bleek de kunstenares Pia Sprong te zijn geweest. Zij had ons allemaal verwerkt in een tekening van de Raadzaal. Alle Raadsleden kregen een exemplaar.

Gisteren heb ik mijn laatste spullen, waaronder deze tekening, uit de fractiekamer gehaald en had ik eindelijk de tijd om hem goed te bekijken. Ik vind hem erg mooi geworden.



Een mooi aandenken!



Zo zien ik en Frank Poppe eruit, 'vereeuwigd' door Pia Sprong

Geen opmerkingen:

Een reactie posten